FLY FANS - מאווררי תקרה חכמים
אור כהן - שיווק ואדמיניסטרציה
למינם ישראל, חלק מקבוצת למינם העולמית, מייבאת ומשווקת משטחי גרניט פורצלן חדשניים בישראל. המותג Laminam מוביל בתעשיית המשטחים באיכות וחדשנות ומתמקד בשילוב טבע ומודרניות בעיצוב המטבח העכשווי. עם מעמד זכיין בלעדי בישראל, למינם מציעה מוצרים ברי קיימא תוך שמירה על ערכים סביבתיים וכלכליים.
למינם ישראל
65%
שיפור בתנועה לאתר
85%
שיפור בכמות הפניות
55%
שיפור במכירות
הפעולות שביצענו
המיקוד בקידום אתר למינם הביא לשיפור משמעותי בחשיפה למותג בתוצאות החיפוש בכל הביטויים של עולם השיש ומשטחי השיש ותחומי פעילות המותג. תהליך העבודה כלל אופטימיזציה וניתוח ושיפור מתמשך של תהליך הקידום עד להשגת מיקומים בביטויים תחרותיים מאוד בתוצאות הראשונות של גוגל.
שימוש בקמפיינים ממומנים הפך לכלי חיוני בשיווק הדיגיטלי של למינם. קמפיינים אלו קמפיין באנרים ומודעות ברשת המדיה, קמפיין מקסימום ביצועים ומיקוד לתוצאות החיפוש של גוגל בשילוב רימרקטינג תוך כדי שימוש חכם בתקציבים לצורך מקסום הפניות והחשיפה לקהל היעד.
חיזוק נוכחות ברשתות החברתיות תרמה לחיזוק המותג ולשיפור האינטראקציה עם הלקוחות. תוכן מעניין בשילוב קמפיינים חכמים שמשקפים את הערכים והחדשנות של למינם יצרו תנועה איכותית ופניות איכותיות
התוצאות
תוצאות קידום האתר
בקידום האורגני של האתר של למינם ישראל, השגנו מיקומים מדהימים במקומות ראשונים ועקפנו מתחרים רבים בדרך, ביטויים תחרותיים כמו "שיש למטבחים" הגיעו למקום הראשון בגוגל. האופטימיזציה והטכניקות שנעשו בהן שימוש הביאו לשיפור משמעותי במיקומים ובתנועה לאתר
מילת חיפוש
מיקום
שיש למטבחים
#1
שיש למטבח
#1
שיש איטלקי
#1
שיש שחור
#1
השגת המטרות
במהלך העבודה עם למינם ישראל, התמקדנו בניהול השיווק הדיגיטלי עבור מותג יוקרתי ומתקדם כמו למינם, שמתמחה בפתרונות חדשניים בתחום הגרניט פורצלן. תחום זה מאופיין בתחרות חזקה מול מותגים מובילים בענף השיש ומשטחי העבודה, והאתגר המרכזי היה להבליט את למינם בשוק הישראלי ולחזק את נוכחות המותג.
באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל, הצלחנו להגיע להישגים מרשימים ולשפר את מיקומי האתר בתוצאות החיפוש של גוגל במגוון ביטויים רלוונטיים לתחום עם הישג משמעותי בייטוי הראשי "שיש למטבחים" במקום הראשון. עבדנו על אופטימיזציה מלאה של האתר, תוך יישום אסטרטגיות תוכן ומילות מפתח ממוקדות, אשר הביאו להופעת האתר במיקומים גבוהים בעמוד הראשון בביטויים תחרותיים. התוצאה הייתה גידול משמעותי בתנועה האורגנית לאתר ובחשיפה של המותג ללקוחות פוטנציאליים.
בנוסף, ניהול קמפיינים בגוגל היווה כלי מרכזי לחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של למינם. דרך קמפיינים ממוקדים הצלחנו להגדיל את החשיפה למוצרים ולחזק את התדמית של למינם כמותג מוביל בתחום. הקמפיינים סיפקו תוצאות מרשימות וגידול עקבי בפניות ובמכירות, תוך יצירת מיקוד אפקטיבי לקהל היעד של החברה.
לסיכום, השיווק הדיגיטלי שביצענו עבור למינם ישראל הביא לשיפור משמעותי בביצועי האתר ולגידול יציב לאורך זמן. האסטרטגיות השיווקיות תוגברו עם אסטרטגיות נוספות שיצרנו אשר הובילו לצמיחה מתמשכת ולחיזוק מעמדו של למינם בדיגיטל.