תחום קידום האתרים ברשת הוא אחד מתחומי השירות המבוקשים ביותר בשנים האחרונות, ובדומה לכל תחום מקצועי אחר שהביקוש אליו הולך וגדל, גם תחום קידום האתרים ברשת מתאפיין ב-"אינפלציה" של נותני שירותים, דבר המחייב אתכם לבחון היבט את זהותו של מקדם האתרים בו בחרתם לצרכי קידום האתר התדמיתי או המכירתי שלכם ברשת. על מנת לסייע גם לכם בבחירת מקדם אתרים מקצועי ומוביל בתחומו, ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי בכל הנוגע לשאלה המופיעה בכותרת: מקדם אתרים מומלץ – איך לבחור את המקדם הנכון לעסק שלך?
קידום אתרים הוא תחום התמחות בענף השיווק הדיגיטלי והוא מתמקד במכלול הפעולות הנחוצות לצרכי קידום האתר המיועד ברחבי הרשת ובמנוע החיפוש של גוגל בפרט. תחום התמחות זה מבוסס על שתי שיטות קידום עיקריות: קידום ממומן (PPC) המיושם באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל (Google Ads) וקידום אתרים אורגני (SEO) שמטרתו להוביל את האתר לעמוד הראשון בגוגל תחת כל מילת/ביטוי חיפוש רלוונטית לתחום העיסוק העיקרי והמשני של האתר המקודם. פעולת קידום אתרים מיועדת לכל סוגי האתרים שבעליהם מעוניינים להיחשף לכמות גדולה של גולשים המבצעים (בזמן אמת) פעולות חיפוש בגוגל לגבי נושאים הקשורים לתחומי העיסוק של אתריהם.
תחום קידום האתרים, בדומה לכל תחום שיווק דיגיטלי אחר, הוא תחום שירות מקצועי דינמי ותחרותי המחייב אתכם לשכור את שירותיו המקצועיים של מקדם אתרים בעל ניסיון מוכח בענף הקידום ובעל היכרות מעמיקה עם כל העדכונים האחרונים הרלוונטיים לתחום קידום אתרים בגוגל. מקדם אתרים מקצועי ומומלץ נמדד על פי תוצאות הקידום המוכחות אותן הוא סיפק לקהל לקוחותינו בעבר ובהווה, ולכן, הפרמטר המרכזי והחשוב ביותר לבחירת מקדם אתרים מקצועי ומומלץ הוא נושא הניסיון המעשי בתחום והיקף הפעילות.
נותני שירות בתחום קידום האתרים בגוגל כוללים שני סוגים עיקריים של אנשי מקצוע:
בשני המקרים, ההחלטה על זהותו של מקדם האתרים חייבת להיות מבוססת על הניסיון המקצועי העומד לרשותו בין אם נחפש מקדם מומלץ או חברת קידום אתרים מומלצת הדבר החשוב לבדוק את הוותק והניסיון, היקף פעילותו בתחום הקידום, היקף השירותים המוצעים על ידו לצורך קידום האתר, וכמובן, תוצאות קידום אתרים מוכחות אותן הוא חושף בפניכם. על אף שגם בקרב מקדמי האתרים העצמאיים תוכלו למצוא אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום, העבודה מול חברה לקידום אתרים מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים ומשמעותיים לאורך כל הדרך וביניהם:
ויתרונות נוספים הבאים לידי ביטוי ביכולות המקצועיות המערכתיות של חברה לקידום אתרים על כל שירותיה בתחום הקידום והשיווק הדיגיטלי.
כפי שציינו לעיל, תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי המתעדכן באופן תדיר על ידי הפלטפורמות המקדמות (גוגל, רשתות חברתיות, יו טיוב וכדומה) וזאת בנוסף להיותו תחום תחרותי במסגרתו קיימת תחרות הולכת וגוברת מצד בעלי האתרים על מיקומים ודירוגים גבוהים טובים יותר. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לבחירתו של מקדם אתרים מקצועי שמצד אחד יודע להתחקות אחר האופן בו מיושמים עדכוני אלגוריתמים של הפלטפורמות המקדמות ומצד שני יודע לעקוב אחר פעולות הקידום של המתחרים הישרים לאתרים אותם הוא מקדם. מעבר לכך, חשוב לציין את העבודה שכל פעולת קידום אתרים בגוגל, חייבת להתבצע על פי קריטריונים מוגדרים מראש שכל חריגה מהם עלולה להוביל להסרת האתר המקודם ממנוע החיפוש באופן זמני או לאלתר.
הצלחה בתחום הקידום באה לידי ביטוי במספר היבטים שונים הנקבעים בין היתר בהתאם למטרות הקידום מלכתחילה ולתכנית הקידום המובנית המוצעת לכם על ידי מקדמי אתרים מקצועיים ומובילים בתחומם. הצלחות בקידום אתרים יכולות לבוא לידי ביטוי בהגדלה מתמדת של תנועת הגולשים (טארפיק) לאתר המקודם, בשיפור מתמיד של יחס ההמרה בין מספר הגולשים באתר בכל רגע נתון לבין מספר הגולשים המבצעים בו פעולת גלישה מקדמת מכירה או יצירת קשר עם בעלי האתר ובהיבטים נוספים כגון: הארכת משך זמן הגלישה באתר, דירוג האתר במקומות גבוהים בעמוד הראשון של גוגל תחת כל מילת חיפוש רלוונטית ועוד.
מקדמי אתרים מסוימים נוהגים להתחייב ללקוחותיהם על תוצאות קידום מהירות במסגרתן תוך פרק זמן קצר עם יקדמו את האתר המיועד לראש תוצאות החיפוש בגוגל. להתחייבות זו אין כל אחיזה במציאות מכיוון שתהליך הקידום הוא מורכב ומתמשך ותוצאותיו מושגות לאורך זמן, ולכן, אנו ממליצים לכם לקחת בערבון מאוד מוגבל התחייבות כגון: "תוך שלושה חודשים האתר שלכם מדורג ראשון בגוגל"
אין להעתיק תוכן מאתר זה!