Decoration element

קידום אתרים בגוגל

להוביל בתוצאות החיפוש של גוגל

להוביל בגוגל זה להיות הכי מבוקש בתחומך, אנחנו כאן כדי לקדם את האתר שלך לראש תוצאות החיפוש.

באקסטרה דיגיטל, אנו מציעים שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל שמתמקדים בדיוק במטרה הזו – לקדם את האתר שלך לראש תוצאות החיפוש במילות המפתח הרלוונטיות ביותר, תוך דאגה לאיכות התנועה האורגנית וביצועי האתר שלך.

עם שני עשורים של ניסיון, ידע טכני מעמיק והבנה שוטפת במגמות העדכניות, הצוות שלנו פועל לשלב אסטרטגיות שיווק חדשניות עם טכנולוגיות מתקדמות בכדי להתאים את קידום האתר לצרכים הייחודיים של כל לקוח וקהל היעד שלו. תוך כדי שמירה על פעולות קידום עדכניות אשר תואמת את ההנחיות של גוגל, אנו מבטיחים שהגישות שלנו יניבו את התוצאות הטובות ביותר.

כחברת קידום אתרים אנחנו מאמינים בגישה אישית. הצוות שלנו נותן דגש מרכזי על הבנת הפעילות העסקית, קהל היעד והיעדים שלך, ומאפשר לנו ליצור אסטרטגיות מותאמות אישית שמניבות תוצאות מיטביות ללקוחות שלנו.

מזמינים אותך לקחת את קידום האתר שלך לשיאים חדשים ולהוביל בתוצאות החיפוש של גוגל.

יתרונות קידום באקסטרה דיגיטל

חברת קידום וותיקה ומקצועית

כאחת מחברות קידום האתרים המובילות בתחום, אנו מבטיחים תהליך קידום אתרים מוצלח ובטוח. אנו משתמשים בשיטות ובכלים העדכניים ביותר, תוך שמירה על כללי הקידום האורגני של גוגל, להבטחת תוצאות מיטביות ויציבות לאורך זמן.

ליווי אישי ושקיפות מלאה

ליווי אישי ומקצועי לכל לקוח, תוך שקיפות מלאה בתהליך קידום האתר. אתם תקבלו דיווחים שוטפים על התקדמות הפרויקט, תובנות על ביצועי האתר, והמלצות לשיפורים מתמידים.

קידום מכוון תוצאות ויעדים

שירותי קידום האתרים שלנו ממוקדים בהשגת תוצאות אמיתיות ומדידות. אנו מנתחים את נתוני האתר והתנהגות הגולשים, ומתאימים את האסטרטגיות שלנו כדי להבטיח עלייה מתמדת במיקומים ובתנועה האורגנית.

קידום אתרים + שיווק דיגיטלי

שילוב בין קידום אתרים אורגני עם יכולות משמעותיות של חברת שיווק דיגיטלי, מבטיחים שהמותג שלכם יזכה לחשיפה רחבה וממוקדת יותר. שילוב זה מסייע בהגברת המודעות למותג, הגדלת התנועה לאתר והמרת המבקרים ללקוחות.

מובילים על פני המתחרים

אנו מתגאים ביכולת שלנו להוביל את לקוחותינו לעמודים הראשונים בגוגל, ולהשיג תוצאות טובות יותר מהמתחרים. הניסיון והמקצועיות שלנו מאפשרים לנו לבנות אסטרטגיות קידום מותאמות אישית, המבטיחות יתרון תחרותי.

EXTRA RESULTS

הצצה קטנה להצלחות גדולות

קידום אתר ניגא

קידום אתר בגוגל עבור ניגא, תהליך הקידום האורגני בגוגל נערך בצורה מקיפה ומדוקדקת כדי להבטיח את מירב ההישגים. לאחר הקמת האתר, ביצענו ניתוח יסודי של כדי להבין את מבנה והמוצרים שהחברה מציעה. מטרתנו העיקרית הייתה למקד את האתר לקהל היעד הרלוונטי על ידי שימוש במילות מפתח מתאימות שישקפו את תחומי העיסוק והמוצרים של ניגא.

מילת חיפוש

מיקום

כיורים

#1

משטח קוריאן

#1

שיש קוריאן

#1

כיור בלנקו

#1

קידום אתר למינם

קידום אתר בגוגל עבור למינם, במסגרת שירותי הקידום שלנו למינם ישראל, השקענו מאמצים כדי להביא את האתר למקומות הראשונים בגוגל בתחומי פעילות המגוונים שלהם. באמצעות אסטרטגיות קידום ועבודה רציפה על קידום האתר הצלחנו לשפר משמעותית את דירוג האתר במספר רחב של ביטויים גנריים ותחרותיים ולהביא את הלקוחה למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש

מילת חיפוש

מיקום

שיש למטבחים

#1

שיש למטבח

#1

שיש איטלקי

#1

שיש שחור

#1

קידום אתר פלורמר

קידום אתר בגוגל לאתר הבית של חברת פלורמר, האסטרטגיה שלנו הייתה להעלות את האתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל בבביטויים המרכזיים של התחום במטרה לשים את המותג בראש ולשדר לעולם שפלורמר הוא המובילים בעולם תוכן זה. בשימוש באסטרטגיות קידום מתאימות הצלחנו לשפר משמעותית את מיקומי האתר בתוצאות החיפוש עבור ביטויים חשובים כמו "מוצרי איפור" ועוד ביטויים רלוונטיים והצלחנו להביא לאתר תוצאות משמעותיות ולהגביר את החשיפה והתנועה לאתר.

מילת חיפוש

מיקום

מוצרי איפור

#1

איפור פנים

#1

חנות איפור

#1

חברת איפור

#1

קידום אתר קינן אדריכלים

קידום אתר בגוגל עבור קינן אדריכלים, משרד אדריכלות ועיצוב פנים, במסגרת פעילות השיווק הקמנו אתר המשקף את פעילות המשרד ומביא לידי ביטוי את כלל הפעילויות בצורה ידידותית ונגישה. קידמנו את האתר שמספר ביטויים גנריים ורחב ועוד מניפת ביטויים רחבה מאוד של ביטויי זנב ארוך ממוקדים יותר, המשרד השיג חשיפה רבה ונהנה מפעילות משמעותית מגוגל כבר מספר שנים

מילת חיפוש

מיקום

אדריכלים

#1

עיצוב פנים

#3

עיצוב בתים פרטיים

#3

עיצוב פנים לבית

#1

קידום אתר Toys and Pop

קידום אתר בגוגל עבור Toys and Pop, המשימה לקידום האתר במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל דרך שימוש באסטרטגיות קידום אורגני מתקדמות, הצלחנו לשפר משמעותית את המיקומים של האתר במילות המפתח המרכזיות והתחרותיות על פני כל המתחרים כמו "חנות צעצועים", "צעצועים לילדים" ועוד. בנוסף, השקענו בקמפיינים ובפעילות שיווק דיגיטלית אפקטיבית, הצלחנו להביא לאתר תוצאות משמעותיות ולהעלות המכירות והתנועה באתר באופן משמעותי.

מילת חיפוש

מיקום

חנות צעצועים

#1

חנות צעצועים אונליין

#1

צעצועים לילדים

#1

חנות צעצועים לילדים

#1

קידום אתר עורך דין אבי פינרסקי

קידום אתר עורך הדין אבי פינרסקי, פיתחנו אתר אינטרנט מתקדם המביא לידי ביטוי את פעילות משרד עורך הדין ויישמנו אסטרטגיה מותאמת אישית לקידום האתר שלו בתחום עורך הדין הצבאי וביטויים נוספים. בזכות הבנתנו המעמיקה של התחום ושליטה באסטרטגיות השיווק הנכונות הצלחנו לעלות משמעותית בדירוג למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש ב-Google, מה שהביא לשיפור ניכר בנתוני התנועה ובמכירות עוד בשנת הקידום הראשונה וזאת למרות התחרות הרבה התחום.

מילת חיפוש

מיקום

עורך דין צבאי

#1

עורך דין לענייני צבא

#1

עורך דין צבאי מומלץ

#1

ייצוג אנשי קבע

#1

קידום אתר רהיטי הסיטי

קידום אתר עבור חברת רהיטי הסיטי, הקידום האורגני שביצענו התמקד בשיפור נרחב של הנוכחות הדיגיטלית של החברה בגוגל. בהתחלה, עבדנו על אופטימיזציה טכנית של האתר, כולל שיפור מהירות הטעינה והתאמת האתר לגלישה מכל המכשירים באופו אופטימלי, בניית מערך קשורים איכותי ותוכן איכותי לאתר, שיפור עמודי מוצרי ותהליך הרכישה ומהלכים אשר הביאו להשגים משמעותיים בביטויים תחרותיים רבים ותנועה גדולה ואיכותית מאוד לאתר.

מילת חיפוש

מיקום

מיטות

#1

מיטות זוגיות

#1

מיטה זוגית

#1

מיטות זוגיות במבצע

#1

Success Stories

פידבקים שמעלים בנו חיוך

אור כהן - שיווק ואדמיניסטרציה

FLY FANS - מאווררי תקרה חכמים

אור כהן - שיווק ואדמיניסטרציה

המלצתנו החמה על שירותיה של חברת אקסטרה דיגיטל.

קיבלנו ליווי מלא ומענה לכל שאלותינו בזמן קצר.

זכינו ליחס מקצועי ונכונות לעזור.

ומעל הכול השינויים והביצועים שנעשו על ידם תרמו לעליה במכירות שלנו.

דמיטרי יארצקי - בעלים

סטודיו D - ביה”ס לאומנויות נגינה

דמיטרי יארצקי - בעלים

הכרתי את הצוות של אקסטרה דיגיטל, כשהייתי צריך לבנות אתר תדמיתי חדש לביה"ס.

כל שלב בתהליך התאפיין באוזן קשבת, הקפדה על הפרטים, זמינות גבוהה, רצון לעזור והכי חשוב להתאים את האופי של העבודה על אתר לצרכים האישיים שלנו.

ההתנהלות הייתה מול מנהל הפרויקט אוהד ויש לי להגיד רק מלים טובות ותענוג טהור לעבוד מולו. ממליץ בחום על חברת אקסטרה דיגיטל לכל מי שרוצה לבנות אתר או למצוא פתרון דיגיטלי ייחודי לפרויקט או יעד שלו. חברה מצוינת, אחראית ומסבירה פנים.

אלדד עילם - סמנכ

Mobius Protection Systems

אלדד עילם - סמנכ"ל מכירות ושיווק

צוות הסטודיו של אקסטרה היה מעבר לכל ציפייה. הם לא רק בונים אתרים, הם בונים מערכות יחסים.

הזמינות שלהם, היחס האישי והנכונות לפתור כל בעיה, גם הקטנה ביותר, הפכו את החוויה לעילאית.

הליווי, ההדרכה והתמיכה שניתנו לי לאורך כל הדרך, ואפילו להרבה אחרי סיום העלאת האתר לאוויר, היו בלתי ניתנות להשוואה.

אני ממליץ בחום על אקסטרה לכל מי שמחפש שותף אמיתי לבניית אתר. שממיר ומביא תוצאות ולא סיפורים.

אלינור גורנשטיין - בעלים

אור לגוף

אלינור גורנשטיין - בעלים

בשנים האחרונות אקסטרה מלווה אותי בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט, כל פרויקט שלי אני עושה איתם, אני מאוד ממליצה לעבוד עם אקסטרה הם חברה טובים אמינים חדשניים ומקצועיים, אני מאוד אוהבת את האנשים שעובדים שם לי זה הכי חשוב בבחירת בעל מקצוע יש להם מילה והם עושים טוב מאוד את העבודה שלהם.

רמי לוי שיווק השקמה

דניאל - מנהל סחר אונליין

אקסטרה דיגיטל מלווה אותנו כבר תקופה ארוכה בפעילות השיווקית בדיגיטל, אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאות ומתהליכי העבודה. הצוות מביא את המקצועיות שלו, יצירתיות ותשומת הלב לפרטים הקטנים, מה שמייצר השפעה ניכרת על הביצועים מהפעילות הדיגיטלית. בזכות העבודה המשותפת, אנחנו רואים שיפור בביצועים ובהישגים מהפעילות שלנו יחד, והצוות של אקסטרה תמיד מחפש דרכים נוספות ליצור ערך ולהוביל קדימה.

שלומי כהן - מעצב ראשי

אביבי מטבחים

שלומי כהן - מעצב ראשי

ברצוני להודות לכם על השרות, המקצועיות והיחס החם שתמיד חברתכם מעניקה לכל פניה שלנו.

הבחירה שלנו בחברתכם בבניית האתר בשנית ללא ספק היו בגלל הסיבות שציינתי לפני.

ישנם הרבה חברות שיודעות לעשות עבודה מקצועית וטובה אבל הדרך שלכם, ההקשבה והסבלנות הרבה הם ללא ספק ערך עליון ומנצח.

נסטור סנדבק - בעלים

Nestor Sandbank – Architecture & Design

נסטור סנדבק - בעלים

בחברת אקסטרה מצאתי בית של ממש לכל הפעילות השיווקית שלי באינטרנט. תהליך בניית האתר היה תהליך מסודר בו הגדרנו את כל הצרכים והמטרות של אתר החברה והתחלנו לעצב ולתכנן על פי כללים אלה, אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה וכמובן ממשיכים תמיד לחדש ולהתחדש עם החברים באקסטרה.

גם שיווק האתר והפעילות העסקית שלנו זוכה לשיפור משמעותי ואני שמח מאוד להמליץ על החבר'ה של אקסטרה הם מקצוענים שיודעים ומכירים לעומק את התחום שלהם והבנה של תהליכים עסקיים בכלל.

סטאטו דלתות מעוצבות

מעיין קורן

כאשת שיווק לאורך השנים בניתי עם אקסטרה 3 אתרים ב 3 חברות שונות.
תמיד כשעלה צורך באתר חדש ידעתי שאוכל לפנות לאקסטרה לצורך הקמה וקידום ממומן ואורגני.
הם קשובים לצורך ויש איש קשר אחד מולו מתנהלים,
תמיד יש מענה מהיר ופתרון והם פונים גם מיוזמתם כשמזהים צורך לבצע שינוי כזה או אחר,
על מנת שהקידום יעבוד טוב יותר.
ממליצה בחום על בניית וקידום אתר בחברת אקסטרה.

DARYA

DARYA

דריה תבל - בעלים

לאחר חיפוש ממושך והתנסות עם מספר חברות בתחום, הגעתי אליכם והתחושה המיידית הייתה שהגעתי למקום הנכון. הצוות שלכם מפגין רמה גבוהה של מקצוענות ואמינות, והתוצאות המתקבלות מדברות בעד עצמן. העבודה מתבצעת עם גישה פרואקטיבית וירידה לפרטים, כולל הצעות לשיפור מתמיד ודרכים חדשות לקידום. התחלתי את השיתוף פעולה בניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק, ולאור ההצלחה, העברתי אליכם את כל היבטי השיווק של העסק. אתם ללא ספק מובילים בתחום!"

שחם אריכא

שיר כהן

אנחנו עובדים עם חברת אקסטרה מזה כמה שנים, עם גלעד ראש הseo ועם אוהד מנהל הסטודיו ולאורך כל התקופה היחס והליווי היה אישי וחם והשירות שקיבלנו היה מקצועי ביותר.

האתר משמש עבורנו אחד הכלים החשובים והפעילים ביותר לשיווק החברה, ועל כן בחירת חברה מקצועית הינה תנאי הכרחי להצלחה.

בני לזמי - מנכ

בית ספר לג'ודו תלפז

בני לזמי - מנכ"ל

הדבר הכי חשוב בעיניי באקסטרה דיגיטל הוא שבמהלך כל השלבים של בניית האתר וגם אחרי הצוות נמצא מאחוריך כל הזמן, על כל בעיה קטנה מיד חוזרים אליך ומטפלים בך בשמחה, לקבל מענה מיידי זה דבר חשוב מאוד כלקוח עסקי.

מדובר בצוות מקצועי ורציני שיודע להוביל אותך ולתת לך מעטפת מלאה לפי הצרכים שלך, הם מאוד יצירתיים, אמינים ועומדים בלוח הזמנים שנקבע מראש.

אקסטרה דיגיטל והצוות שלה יודעים לצאת מהקופסא ולהפתיע אותך בפתרונות שלא חשבת עליהם, מבחינת המחיר קיבלתי תמורה מלאה על כל שקל ששילמתי.

אביבית דניאלי קורנרייך - מנכ

לוטם שירותים רפואיים

אביבית דניאלי קורנרייך - מנכ"ל

אני שמחה להמליץ על שירותיה של חברת אקסטרה דיגיטל ולהודות לצוותים המקצועיים, המעולים והמסורים.

חברת אקסטרה דיגיטל יכולה להיות גאה בשירות מקצועי, אדיב, ואמין, כמו כן על שקיפות בתהליכי העבודה ושיתוף פעולה מלא בכל שלבי העבודה.

ניכר כי עובדי החברה ומנהליה הינם בעלי ניסיון רב בתחום ובעלי תודעת שירות גבוהה מאוד, ולפיכך, חברת אקסטרה דיגיטל ראויה לשבח על עבודתה המקצועית והיעילה!

רפואה סינית דיקור סיני וצמחי מרפא

גיא קארו-סיגל

אני מאוד מרוצה מהעבודה של אקסטרה: בנו אתר יפה ומקצועי וגם מקדמים אותו בהצלחה רבה! האתר מצליח למלא את המטרה שלו היטב, מביא פניות מדוייקות ורלוונטיות על בסיס קבוע, עם עבודה שוטפת מקצועית מאוד. אני עובד עם אקסטרה כבר מעל עשור, מרוצה מאוד וממליץ!

מזקקת הולנדר

מזקקת הולנדר

נחמה הולנדר - בעלים

אנחנו עובדים עם אקסטרה כבר מספר שנים התחלנו מאפס קידום

הצוות המקסים של אקסטרה עשה לנו אפיון צרכים מדויק ובנה לנו קמפיינים איכותיים שמניבים תוצאות טובות, הם זמינים עבורינו לכל שאלה ומענה במהירות ויעילות

כייף מאוד לעבוד מול צוות שהוא מקצועי מאוד ואכפתי מאוד כלפי העסק

קבוצת בולד - התחדשות עירונית

יוסי לנדאו - בעלים

לאחר שחיפשנו ספק שילווה אותנו בהקמת האתר החדש שלנו וקידום העסק בדיגיטל, פגשנו את אקסטרה דיגיטל. מהשיחה הראשונה, קיבלנו שירות מקצועי, קשוב ומדויק לצרכים שלנו. תהליך בניית האתר היה מסודר וברור, והתוצאה עלתה על כל הציפיות שלנו – אתר מרשים וידידותי למשתמש שמציג את העשייה שלנו בצורה הכי מקצועית.

בנוסף, שירותי הקידום בגוגל ובפייסבוק שניתנו לנו הביאו לתוצאות נהדרות – פניות חדשות מלקוחות פוטנציאליים וחשיפה גבוהה יותר של העסק. אנחנו מרוצים מאוד מהעבודה המשותפת וממליצים בחום לכל עסק שזקוק לשירותים דיגיטליים מקצועיים ואמינים.

תודה רבה לצוות המדהים של אקסטרה דיגיטל!

אמבר פרו סוכנויות בע"מ

שלומי בני - סמנכ"ל

מהחוויה האישית והעסקית שלי, חברת אקסטרה דיגיטל מלווה אותי שנים, לצד בניית אתר עסקי וקידומו באינטרנט, ישנם אנשים מקצועיים אדיבים שנותנים מענה תמידי ומהיר לכל בקשה, ביצוע ישיבות תוך הצגת גרפים ונתונים עסקיים. דואגים להשאיר אותי "בעניינים" ע"י שליחת דוחות חודשיים.

כמובן שהביצועים מדברים בעד עצמם, כמות הפניות עלתה ועולה באופן מתמיד.

מרכז "אור ופרח"

צופית רוזן - בעלים

הגעתי אל חברת אקסטרה בהמלצה של יועץ שליווה אותי. הייתי בהקמה של אתר אצל חברה שלא הצליחה לתת שירות ולקדם את בניית האתר לפי ההסכם בנינו. והאתר היה תקוע.
נפגשתי עם אוהד מחברת אקסטרה, שהיה מאוד קשוב והבין את הצרכים של העסק וכיצד ניתן לקדם את האתר שיתאים לצורך המדויק שלי.
העבודה עם אוהד מחברת אקסטרה היתה תמיד חיובית, תמיד קשוב, פותר בעיות, מגיב מהר, שירות מעולה.
ואחרי כ8 שנים , אני חוזרת אליהם עכשיו להקים אתר חדש.
ובטוחה שאני בידיים טובות.
תודה מעריכה מאוד
את המקצועיות והשירות.

טל גרובר

פרי מתוק

טל גרובר

באקסטרה עושים עבודה מדהימה, האתר מהמם ואני לא מפסיקה לקבל פידבקים חיוביים מלקוחות, שיווק האתר וקידום האתר בגוגל הגיעו להישגים ואנחנו מקבלים הזמנות רבות מדי יום, העסק כל הזמן בצמיחה. אין ספק שהחבר'ה באקסטרה יודעים את העבודה ועושים זאת על הצד הטוב ביותר.