Decoration element

EXTRA STANDARD

מצוינות זה הסטנדרט שלנו.

אקסטרה דיגיטל גאה להיות מוסמכת Google Premier Partner לשנת 2024. הסמכה זו מוענקת לחברות המובילות בתוכנית השותפים של גוגל ומוענקת מדי שנה רק ל3% מבין החברות בתוכנית השותפים של אותה המדינה, הסמכה זו מעידה על רמת מקצועיות גבוהה, ביצועים יוצאי דופן והישגים משמעותיים בניהול קמפיינים פרסומיים ב-Google. השותפות מאפשרת לנו גישה לכלים, משאבים ותמיכה מתקדמים, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ולהבטיח תוצאות מרשימות.

אקסטרה דיגיטל גאה לשאת את הסמכת שותף META, המוכיחה את מומחיותנו בשיווק ופרסום ברשתות החברתיות המובילות בעולם כמו פייסבוק ואינסטגרם. השותפות עם META מאפשרת לנו להשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ליהנות מהכשרות מתקדמות ומידע עדכני, ולהביא ללקוחותינו קמפיינים מדויקים ומוצלחים שמגיעים לקהל היעד הנכון ומניבים תוצאות מיטביות.

חברת אקסטרה מחויבת לכללי "ארגון "אמון הציבור", המבטאים סטנדרטים גבוהים של אמת והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות מידע, שירות נאות ואחריות למוצר, הגינות בעריכת חוזים ובקיומם, שמירה על פרטיות וכיבוד החוק.

תו אמון הציבור מסמן לצרכנים עם מי כדאי לעשות עסקים. תו ארגון אמון הוא הצהרה של העסק כלפי הציבור כי הוא מחויב לכללי ההגינות, האמינות והשקיפות שקבע ארגון אמון הציבור, וכי הוא נתון להליך בקרה של אמון הציבור על ממשקיו הצרכניים.

הסמכת רשת המדיה של גוגל (Google Display Certification) , הסמכת רשת המדיה מעידה על המומחיות שלנו בפרסום ברשת המדיה של Google, הכוללת אתרי תוכן, בלוגים, אפליקציות ועוד. צוות המומחים שלנו מוכשר ביצירת קמפיינים פרסומיים אפקטיביים שמגיעים לקהל היעד הנכון, באמצעות פרסום ויזואלי וממוקד שמניע לפעולה ומשיג תוצאות מעולות.

הסמכת שותפי חיפוש של גוגל (Google Search Certification), הסמכת שותפי חיפוש של Google מאשרת את יכולותינו בניהול קמפיינים ברשת החיפוש של Google. ההסמכה כוללת ידע מתקדם בניהול מילות מפתח, יצירת מודעות טקסטואליות ממוקדות, ואופטימיזציה של הקמפיינים להשגת תוצאות מיטביות, תוך כדי שימוש בטכניקות מתקדמות להגברת חשיפה ושיפור יחס ההמרה.

הסמכת וידאו של גוגל (Google Video Certification), הסמכת וידאו של Google מעידה על היכולות שלנו ליצור ולנהל קמפיינים פרסומיים מוצלחים ב-YouTube וברשתות וידאו אחרות. אנו מתמחים ביצירת תוכן וידאו שמושך את הקהל הנכון ומניע לפעולה, תוך כדי שימוש בכלי הפרסום המתקדמים של Google להבטחת חשיפה רחבה והצלחה מרשימה.

הסמכת פרסום שופינג של גוגל (Google Shopping Certification), הסמכת פרסום שופינג של Google מעידה על המומחיות שלנו בניהול קמפיינים פרסומיים עבור אתרי מסחר אלקטרוני. אנו יודעים כיצד ליצור ולהציג מודעות שופינג בגוגל שופינג המושכות קונים פוטנציאליים, תוך ניהול מדויק של קטלוג המוצרים ושיפור מתמיד של הביצועים כדי למקסם את המכירות.

הסמכת Google Analytics מעידה על המומחיות שלנו בשימוש בפלטפורמת הניתוח המתקדמת של Google. אנו מתמחים בניטור וניתוח התנועה באתר, הבנת התנהגות המשתמשים, וביצוע אופטימיזציה מבוססת נתונים לשיפור הביצועים. ההסמכה כוללת ידע מתקדם ביצירת דוחות מותאמים אישית, הגדרת מטרות ואירועים, ויישום תובנות להגדלת החזר ההשקעה (ROI). המומחיות שלנו ב-Google Analytics מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו תמונה ברורה ומקיפה של הפעילות הדיגיטלית שלהם ולהוביל אותם להצלחות עסקיות מבוססות נתונים.

EXTRA WORK

BRINGS EXTRA RESULTS

הגיע הזמן להוציא מהעסק שלך יותר, לצאת למסע משותף ולכבוש יעדים עסקיים חדשים בדיגיטל