פרסום בטלוויזיה וברדיו, חשיפה מקסימלית למותג
אחת מהפעולות העיקריות שמקדמי האתרים משתמשים בשביל לקדם את האתר בתוצאות החיפוש בגוגל היא "בניית קישורים", מאז ומתמיד בניית קישורים הייתה אפקטיבית עבור קידום האתר עם עליות ומורדות במהלך השנים.
בשנים 2007-2012 מרבית המקדמים היו יוצרים קישורי פוטר, קישורים שנמצאים בתחתית האתר (fotter) ובכך האתר היה מתקדם בתוצאות החיפוש, רוב הקישורים באותו תקופה היו קישורי פוטר וגם קישורים רוחביים (site-wide), קישורים שנמצאים בכל דפי האתר.
ב- 24 במאי 2012 הינו תאריך שכמעט כל מקדם אתרים בפעל באותן שנים זוכר היטב, ביום הזה נכנס לאלגוריתם של גוגל, עדכון שנקרא "עדכון פינגווין" אשר פעל כנגד בניית קישורים שהוא זיהה כלא טבעיים.
קישורי הפוטר שנבנו באותו תקופה היו בעיקר קישורים עם "אנקור" מדויק וגוגל ראה בסוג קישורים זה כמשהו לא טבעי ולכן אתרים שקודמו בשיטה זו נפגעו וחברות הקידום היו חייבות לבצע שינוי מקצה לקצה בתמהיל הקישורים של האתר.
"קישור טוב זה קישור שלוחצים עליו", כאשר בונים קישור לאתר שלנו, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם הקישור הזה יכניס לנו תנועה לאתר, במידה והתשובה "לא", אז עדיף לא לבנות את הקישור.