תחום ה-E-COMMERCE (מסחר מקוון) הוא אחד מתחומי האינטרנט המשגשגים ביותר בשנים האחרונות, כאשר היקף העסקאות המתבצעות דרך הרשת רק הולך וגדל מדי שנה. מבין כל ענפי המסחר בתחום ה- E-COMMERCE , ענף האופנה נחשב לאחד מהתחומים הפופולאריים ביותר עם היקף עסקאות של מיליארדי שקלים בשנה.
על פי נתוני סטטיסטיקה המתפרסמים מעת לעת נמצא כי משקי הבית בישראל מוציאים כ-22 מיליארד שקלים בשנה על ביגוד, כאשר 20% מכוח הקניה בא לידי ביטוי בקנייה מקוונת דרך אתרי מסחר מקוון בענף האופנה (כ-4.5 מיליארד שקל בשנה). בשנתיים האחרונות, לנוכח משבר הקורונה, גדלה באופן משמעותי ההוצאה של משקי הבית בישראל על רכישת ביגוד דרך האינטרנט, כאשר יותר ויותר עסקים מקומיים מתחום האופנה הבינו את הפוטנציאל הטמון ברשת והשיקו אתרי מסחר באמצעותם הם משווקים את פריטי הביגוד והאופנה אותם הם מייצרים או מייבאים.
אם גם אתם עוסקים בענף האופנה והביגוד ואתם מעוניינים לקחת נתח כזה או אחר מהיקף העסקאות המקוונות בענף האופנה, זה הזמן להשקת אתר אופנה ומותגים משלכם. בניית אתרי סחר לתחום האופנה והמותגים חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מתחום בניית אתרים העוסקים ומתמחים בהליכי הקמת אתרי מסחר באופן כללי והקמת אתרי מסחר בענף האופנה בפרט. אתרים אלו הם למעשה אתרי תדמית ומסחר משולבים שמצד אחד מחזקים את המותג המשווק ומצד שני מאפשרים רכישה מקוונת של כל אחד מפריטי הביגוד והאופנה המוצגים באתר.
וזאת לצד דגשים מקצועיים נוספים המותאמים לקטגוריית האופנה אליה משתייך האתר (אתרי למכירת בגדי ערב לנשים, אתר למכירת פריטי אופנה לכל המשפחה, אתר למכירת שמלות בת מצווה וכדומה). חשוב לציין שתחום האופנה והביגוד מתייחס גם לפריטי אקססוריז מכל סוג (כובעים, שעונים, חגורות וכדומה), כאשר ניתן להקים אתרי אופנה גם לאילו מביניכם העוסקים בתהליכי ייצור, שיווק או ייבוא של פריטי אקססוריז.
תהליך קידום של אתרי אופנה ומותגים מומלץ שיתחיל כבר בשלב הקמת ובניית האתר וזאת במסגרת התאמתו לכל פעולת קידום עתידית ברשת. לאחר השקת האתר והעלאתו לרשת, תדרשו לפעול לקידומו באמצעות מספר פלטפורמות מקדמות עיקריות וביניהן: קידום אורגני וממומן של אתרי אופנה בגוגל, קידום באמצעות ערוץ יוטיוב משלכם באמצעותו תוכלו להעלאות סרטוני וידאו של מוצרי האופנה המשווקים באתר, קידום ממומן באמצעות דפים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם, קידום באמצעות כתבות תוכן שיווקי בפורטלים שונים הקשורים לענף האופנה ופעולות שיווק דיגיטלי נוספות שנועדו לבסס את מעמד האתר בתחום האופנה.
אחת מהפלטפורמות האידיאליות ביותר עבור קידום אתרים בתחום האופנה היא פלטפורמת גוגל שופינג המיועדת בעיקר לבעלי אתרי מסחר בענף האופנה. פלטפורמה זו עושה שימוש בוויז'ואל של המוצרים השונים אותם אתם משווקים באתר, כאשר מודעת המוצר מופיעה בחלק העליון של דף החיפוש בגוגל תחת מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים למוצר. פלטפורמת קידום זו נחשבת לחדשה יחסית והמפרסמים העושים בה שימוש מעידים על עלייה משמעותית של תנועת גולשים (טראפיק) לאתרי האופנה שלהם.
דרך מצוינת נוספת לקידום אתרי אופנה היא באמצעות דפים עסקיים באינסטגרם ובפייסבוק, וזאת במסגרת תפעול מיטבי של הדף העסקי בכל אחת מהרשתות החברתיות המובילות. תפעול הדף העסקי באינסטגרם ובפייסבוק מומלץ שייעשה על ידי מומחי SOCIAL MEDIA מטעמה של חברת שיווק דיגיטלי המספקת לכם היקף רחב של שירותים משלב הקמת ובניית האתר ועד לשלב שיווקו וקידמו ברחבי הרשת.
אין להעתיק תוכן מאתר זה!