קידום אתרים אורגני הינה פעולה בעלת מספר מטרות שונות. יחד עם זאת, עבור רוב מקדמי האתרים ובעלי האתרים המקודמים, המטרה העיקרית של תהליך הקידום היא: להגיע למקום הראשון בגוגל, וזאת מתוך ההנחה שהדירוג הגבוה יוביל ליותר כניסות לאתר, יותר פניות ויותר מכירות כפועל יוצא מכך.
יחד עם זאת חשוב לציין ולהדגיש, שהדירוג הגובה בגוגל איננו מהווה את המטרה העיקרית שלשמה צריך להיות מיושם הליך הקידום וזאת מכיוון שהתמקדותו של תהליך הקידום אך ורק בנושא מיקום ודירוג האתר אינה בהכרח תוביל לקבלת הערך מוסף ממנו שהוא למעשה: יותר פניות –יותר מכירות.
על מנת לבסס את דעתנו בנושא (שדווקא הטראפיק ויחס ההמרה הן מטרות הקידום האורגני) נציג בפניכם מספר נקודות מעניינות למחשבה:
CRO, יחס המרה הינו תחום אינטרנטי העוסק ביחס שבין מספר הגולשים המבקרים לאתרכם לבין מספר הגולשים המבצעים פעולה מקדמת מכירה. תחום זה נתמך על נתונים סטטיסטיים אותם שלגביהם מומלץ לבצע ניתוח אנליטי. בממוצע, יחס ההמרה שבין מספר הגולשים באתר לבין מספר הגולשים אשר יבצעו פעולה מקדמת מכירה עומד על 1 אחוז ל-4%, כלומר על כל 100 כניסות לאתרכם כ-גולש אחד עד ארבעה גולשים יבצעו פעולה מקדמת מכירה.
אין להעתיק תוכן מאתר זה!